torek, 2. november 2010

Osnovni programski konstrukti

Vsak program lahko zapišemo s tremi osnovnimi programskimi konstrukti:
-zaporedje ( nekih ukazov)
-izbira (omogoča 2 ali več različnih možnosti / več različnih zaporednih ukazov)
-ponavljanje

Grafični prikaz: diagram poteka (flow chart)  Danes se ne uporabljajo več kot sredstvo za prikaz poteka programov.

Primer:
Izračun prloščine trikotnika, če so podane vse tri stranice.

Pojmi:
-spremenljivka
-izraz
-prijejanje vrednosti

Spremenljivka=celica oz. lokacija v pomnilniku, ki hrani nek podatek.
Izraz= formula oz. računalniški predpis, s pomočjo katerega izračunamo neko vrednost.
Prirejene vrednosti = shranjevanje/zapis neke vrednosti v spremenljivko.

Izbiro realiziramo s kretnico v kateri zapišemo pogoj ( kot logični izraz).

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Tu lahko podate svoje mnenje.
Če ste zapis označili kot pomanjkljiv, povejte kaj bi dodali.